Патрабаванні да прадстаўлення дакументаў у электронным выглядзе | акт. 30.10.2023 |
Інструкцыяй па рэгістрацыі асабістага кабінета заяўніка | акт. 13.06.2025 |
Інструкцыя аб парадку працы з асабістым кабінетам заяўніка | акт. 13.06.2025 |
(для незарэгістраваных карыстальнікаў) | |
(для зарэгістраваных карыстальнікаў) | |
(для аўтарызаваных выканаўцаў) | |
З 8:00 ДА 17:00 (ПЕРЫРЫЎ З 12:00 ДА 13:00) ПН - ЧЦ З 8:00 ДА 15:00 (ПЕРЫРЫЎ З 12:00 ДА 12:20) ПТ
З 8:00 ДА 17:00 (ПЕРЫРЫЎ З 12:00 ДА 13:00) ПН - ЧЦ З 8:00 ДА 15:00 (ПЕРЫРЫЎ З 12:00 ДА 12:20) ПТ
РЭГІСТРАЦЫЯ Ў НОВЫМ АСАБІСТЫМ КАБІНЕЦЕ
З інструкцыямі можна азнаёміцца па спасылках:
Калі рэгістрацыя адбываецца без выкарыстання ЭЛП, то на 2 кроку рэгістрацыі неабходна выбраць пункт Рэгістрацыя без сертыфіката ЭЛП, а таксама неабходна выслаць Ліст-пацверджанне аб намеры рэгістрацыі, які завяраецца кіраўніком арганізацыі (на папяровым носьбіце, або па СМДА, або нарачным у РУП «Галоўдзяржбудэкспертыза»). У лісце паказваецца супрацоўнік, які праходзіць рэгістрацыю, а таксама ролі для працы ў кабінеце (пры неабходнасці прапісаць праз коску ўсе ролі). Падпісвае ліст-пацверджанне выключна кіраўнік арганізацыі.
Калі ў арганізацыі адсутнічае кіраўнік, ліст-пацверджанне падпісвае супрацоўнік, які часова выконвае абавязкі кіраўніка, гэта павінна быць зразумела адлюстравана ў лісце.
У выпадку, калі ЭЛП ключ належыць не кіраўніку арганізацыі, неабходна выслаць ліст-пацверджанне намеры рэгістрацыі, завераны кіраўніком арганізацыі.
Калі ў арганізацыі адсутнічае кіраўнік, ліст-пацверджанне падпісвае супрацоўнік, які часова выконвае абавязкі кіраўніка, гэта павінна быць зразумела адлюстравана ў лісце.
Патрабуецца сертыфікат, выдаўцом якога з'яўляецца рэспубліканскі засведчы цэнтр ДзяржСУАК (РУП «Нацыянальны цэнтр электронных паслуг»).
Заўвага: алгарытм подпісу СТБ 34.101.45 / 34.101.31. Гэтую інфармацыю можна знайсці ў менеджары сертыфікатаў: аўтарызавацца ў менеджары сертыфікатаў - выбраць патрэбны сертыфікат - адкрыць сертыфікат на прагляд - выбраць папярэдні прагляд сертыфіката - звярнуць увагу на радок алгарытм подпісу.
Пры рэгістрацыі паказваецца супрацоўнік, якому прызначаюцца ролі, у тым ліку ролю менеджэр. Пасля рэгістрацыі вашай арганізацыі дадзены супрацоўнік мае магчымасць дадаваць новых карыстальнікаў у асабісты кабінет.
Для рэгістрацыі асабістага кабінета ў выпадку, калі УНП ужо зарэгістраваны, неабходна звярнуцца да менеджэра арганізацыі, які зарэгістраваны ў асабістым кабінеце. Супрацоўнік з роляй менеджэр можа дадаваць, удаляць і рэдагаваць дадзеныя карыстальнікаў.
ПРАЦА Ў АСАБІСТЫМ КАБІНЕЦЕ
Пры намеры падпісаць дакументацыю ўпаўнаважанай асобай (якая не з'яўляецца кіраўніком прадпрыемства) неабходна прыкласці даверанасць у блок Дакументы і звесткі, падпісаную электронным лічбавым подпісам кіраўніка прадпрыемства. Калі ў кіраўніка няма ЭЛП, то даверанасць неабходна падаць у прыёмку у якую будзе пададзена заява.
Для падпісання праекціроўшчыкам дакументацыі выкарыстоўваецца VBS-сцэнара, які ўяўляе сабой тэкставы файл з пашырэннем *.vbs, аўтаматызуе ўвод каманд па запэўненні і праверцы ЭЛП. Праекціроўшчыку неабходна падпісаць дакументацыю на сваім камп’ютары (Заўвага: пажадана захоўваць дакументацыю ў адной тэчцы, там жа ствараюцца і подпісы, далей гэтая тэчка можа быць архівавана і адпраўлена заказчыку). . Заказчыку неабходна разархіваваць і прымацаваць дадзеную завераную праектную дакументацыю ў Дадатак да заявы.
Увайсці ў асабісты кабінет можна па лагіну і паролю (увесці УНП арганізацыі / лагін (мабільны тэлефон) / пароль).
Для прывязкі новага сертыфіката да ЛК (уваход па ЭЛП) неабходна:
1. Імпартаваць новы сертыфікат у "персанальны менеджар сертыфікатаў Авест для ДзяржСУАК" (РУП "Нацыянальны цэнтр электронных паслуг")
2. Запусціць убудова Helper
3. Увайсці ў ЛК на mygse.by па лагіну і паролю (увесці УНП арганізацыі / лагін (мабільны тэлефон) / пароль)
4. Пасля ўваходу ў ЛК у правым верхнім куце націснуць на ФІП - кнопка "Змена сертыфіката"
5. У акне, якое адкрылася, выбраць ключ ЭЛП (звяртаем ўвагу, што, калі ў менеджары сертыфікатаў не выдалены мінулы сертыфікат - ён будзе адлюстроўвацца ў спісе для выбару)
6. Увесці пароль ад ЭЛП
7. Увайсці ў ЛК па новым сертыфікату
Неабходна звярнуцца да супрацоўніка з вашай арганізацыі з ролем менеджар. Для змены лагіна менеджару неабходна перайсці на ўкладкуНалады-Супрацоўнікі, выбраць супрацоўніка, якому неабходна змяніць лагін і ўнесці новыя дадзеныя.
У выпадку, калі ў арганізацыі адзін менеджар або доступ згублены і ў вас няма доступу да ЛК менеджара, то змяніць лагін можна, выслаўшы афіцыйны ліст з просьбай аб змене лагіна для вашай арганізацыі. Ліст афармляецца на бланку прадпрыемства і падпісваецца кіраўніком арганізацыі.
Неабходна звярнуцца да супрацоўніка з вашай арганізацыі з ролем менеджар. Для дадання новага супрацоўніка менеджару неабходна перайсці на ўкладку Налады-Супрацоўнікі і націснуць на кнопку Зарэгістраваць супрацоўніка.
Рэкамендацыя: размяжоўваць ролі карыстальнікаў у мэтах забеспячэння інфармацыйнай бяспекі. Прадастаўляць ролі неабходна ў залежнасці ад абавязкаў супрацоўніка. Г.зн., калі ў абавязкі супрацоўніка ўваходзіць толькі праца са сваімі заявамі, дастаткова прызначыць яму ролю Выканаўца. Няма неабходнасці прызначаць ролю кіраўнік альбо менеджар.
Карыстльніку з роляй кіраўнік на ўкладцы На кантролі даступна функцыя змены выканаўца (па кнопцы Змена выканаўца). У прызначанага выканаўца заявы знаходзяцца ў блоку Экспертыза, а таксама з'явіцца магчымасць рэдагаваць заяву, падпісваць дакументы і, пры неабходнасці, падпісаць заяву.
Неабходна ўпэўніцца, што ўсталявана і запушчана ўбудова Helper.
Убудова Helper пасля карэктнай устаноўкі і запуску рэалізуе магчымасць працы на партале органаў дзяржаўнай будаўнічай экспертызы з выкарыстаннем сродкаў электроннага лічбавага подпісу (далей – ЭЛП), а менавіта:
• рэгістрацыю асабістага кабінета (далей – ЛК) заяўніка;
• уваход у ЛК заяўніка;
• запэўненне ЭЛП заявы на правядзенне дзяржаўнай будаўнічай экспертызы, прыкладанняў да заявы і іншых дакументаў у рэжыме анлайн непасрэдна на інтэрнэт-партале органаў дзяржаўнай будаўнічай экспертызы ў ЛК заяўніка.
Магчымыя прычыны, па якіх паля заблакаваныя для рэдагавання:
• адкрыта ўкладка На кантролі;
Рашэнне: неабходна адкрыць заяву з ўкладкі Экспертыза (калі заява не адлюстроўваецца на ўкладцы Экспертыза гл. пытанне Чаму заява не адлюстроўваецца на ўкладцы Экспертыза?).
• заява знаходзіцца ў статусе, у якім яго нельга рэдагаваць і дапаўняць;
Рашэнне: у інструкцыі па працы з асабістым кабінетам распісаны статусы заяў, у залежнасці ад статусу вызначаюцца далейшыя дзеянні.
Магчымыя прычыны, па якіх файлы не загружаюцца ў дадатак да заявы:
• адкрыта ўкладка На кантролі;
Рашэнне:неабходна адкрыць заяву з укладкі Экспертыза (калі заява не адлюстроўваецца на ўкладцы Экспертыза гл.пытанне Чаму заява не адлюстроўваецца на ўкладцы Экспертыза?).
• заява знаходзіцца ў статусе, у якім яго нельга рэдагаваць і дапаўняць;
Рашэнне: У інструкцыі па працы з асабістым кабінетам распісаны статусы заяў, у залежнасці ад статусу вызначаюцца далейшыя дзеянні.
• файлы маюць няправільны фармат загрузкі або файлы перавышаюць дапушчальны памер
Рашэнне: неабходна азнаёміцца з патрабаваннямі падачы дакументаў для правядзення дзяржаўнай будаўнічай экспертызы ў электронным выглядзе і ўпэўніцца, што дакументацыя адпавядае гэтым патрабаванням.
Заява не адлюстроўваецца на ўкладцы экспертыза ў некаторых выпадках:
• вы не прызначаныя выканаўцам па дадзенай заяве або выканавец пераназначаны;
• дадзеная заява схавана, для прагляду такой заявы неабходна паставіць пазнаку "Паказаць схаваныя аб'екты" ў фільтры
Для запісу неабходна перайсці на ўкладку Электронная прыёмная, выбраць пункт Пры асабістым наведванні, пазначыць патрэбны орган дзяржаўнай будаўнічай экспертызы і націснуць на кнопку Працягнуць. Адлюструецца графік, на якім час, даступны для запісу, падсвятляецца зялёным колерам. На календары неабходна выбраць даступны час - адкрыецца форма Даданне папярэдняга запісу. На даданні запісу карыстльніку падаецца час - 15 хвілін. На працягу гэтых 15 хвілін для астатніх заяўнікаў дадзены час не будзе адлюстроўвацца для запісу. Пасля адпраўкі заяўкі, яе можна прагледзець у раздзеле запіс на падачу заяў і ПСД пры асабістым наведванні. Калі статус па заяўцы зменіцца на запіс адобрана, з'явіцца спасылка на друк талона.
Прымацаваныя файлы выдаляюцца праз 48 гадзін з моманту загрузкі, калі заява не адпраўлена. Для падачы заявы загрузіце дакументацыю яшчэ раз.
Для лепшай працы ў асабістым кабінеце рэалізавана магчымасць аўтазахавання. Для яе ўключэння перайдзіце ў меню, абярыце Налады-Аўтазахаванне і ўключыце дадзеную функцыю з дапамогай перамыкача.
ТЭХНІЧНЫЯ ІНСТРУКЦЫІ
• Гісторыя працы Helper
Пры ўзнікненні памылак з убудовай Helper для ўстанаўлення прычын і вырашэння праблем неабходна прадаставіць аператару звесткі аб працы ўбудовы.
Для гэтага адкрыйце асабісты кабінетhttps://mygse.by, націсніце кнопку Налады (1) , націсніце Кіраванне убудовай (2), далей націсніце значок Часопіс працы (3). Скапіруйце дадзеныя з часопіса працы ў любы тэкставы рэдактар (нататнік, Word) і адпраўце файл на пошту support@gse.by
Ліст павінен змяшчаць найменне арганізацыі, апісанне сітуацыі пры якой адбыўся збой і тэлефон для сувязі.
• Убудова Helper не працуе
Магчымы сітуацыі, калі плягін блакуецца антывірусным ПА ці порт працы плягіна заняты іншым дадаткам.
Рашэнне: неабходна змяніць порт 8090 плагіна Helper, для гэтага прапішыце новы порт у асабістым кабінеце, а таксама пераўсталюеце Helper і прапішыце пры ўсталёўцы новы порт.Инструкция по работе с плагином Helper.
Для змены порта устаноўленага плагіна перайдзіце ў асабісты кабінет https://mygse.by https://mygse.by і націсніце кнопку налады. У акне, якое адкрылася, націсніце кнопку Упраўленне ўбудовай - Завяршыць працу (змяніць порт можна толькі пры закрытай ўбудове). Вярніцесь ў налады і змяніце порт. Устанавіце ўбудову Helper зноў і прапішіце пры ўсталёўцы ёй новы порт (такі ж які вы задалі на сайце). Пасля запуску плагіна, у выпадку паспяховай загрузкі, будзе выведзена паведамленне PLUGIN STARTED SUCCESSFULLY!!!
• Здымкі экрана і прагляд памылак
Пры ўзнікненні памылак у асабістым кабінеце для ўстанаўлення прычын і вырашэння праблем неабходна прадаставіць аператару здымкі экрана і звесткі пра памылкі.
Для таго каб зрабіць здымак экрана націсніце спачатку на клавіятуры кнопку F12 і адкрыйце ўкладку кансоль (Console), далей перазагрузіце старонку і паўтарыце памылку, якая ў вас узнікала або адкрыйце старонку з памылкай, далей націсніце на клавіятуры кнопку Print screen або зрабіце здымак экрана выкарыстоўваючы праграму для здымкаў. Адпраўце дадзены здымак на пошту support@gse.by , ліст павінен змяшчаць найменаванне арганізацыі, апісанне сітуацыі пры якой адбыўся збой і тэлефон для сувязі з Вамі.
Для аб'яднання групы pdf файлаў можна скарыстацца адпаведнай функцыяй ў праграмах для працы з pdf файламі або выкарыстоўваць спецыяльныя праграмы для аб'яднання pdf файлаў. Інструкцыя па працы.
Для групавога памяньшэння памеру pdf файлаў можна скарыстацца адпаведнай функцыяй ў праграмах для працы з pdf файламі або выкарыстоўваць праграмы-аптымізатары pdf файлаў. Інструкцыя па працы.
Стварэнне новай заявы на аснове захаванай рэалізавана для паскарэння працэсу запаўнення заявы. Стварыць заяву для правядзення экспертызы праектнай дакументацыі і горадабудаўнічага праекта можна на аснове заявы такога ж тыпу. Інструкцыя па працы.